Wednesday, March 23, 2011

masih tak cukup aq rehat

hari ini sebab emo semalam, terus lemau pingang aku.. so tak gi kerja.. gi clinik amik MC.
malam semalam, pingang sakit sangat. Ari2 se pedeh. nak gerak pun tak kuat..

So kna la rehat..Cool down. Sian BB Ziqry. mama dia emosi je skang.. Nak tulis pun berat tangan. Mintak ALLAH kuat kan semangat aku.. Elly lak, asyik tak sabo nak MIL dia dtg cni... kalo leh tadi nak drive amik mak.. cantek muke dia heheheehhe.. aku pun tak sabar sebenarnya nak mak dtg cni.. tapi kalo emosi tak stabil nih, isau mak fikir bukan2 plak.. haishhhhh...

Ni aku update blog si hubby dok layan PS dia.. sakit tinge aku.. tinga aku. tembak2.. entah ape yg dia tembak.. buat keje tak faedah.. Simpang melekat pangai papa dia kat Ziqry. melayan PS aje pai 2-3pg. Sabo ajela..

No comments:

Post a Comment