Tuesday, April 3, 2012

Baiknya anak mama nih

3/4/2012

malam tadi kul 2am, perasaan dalam kul 5pm lebih EE sudah bangun. sebab mate terlalu penat tak sempat nak layan dia.. sambil tido2 ayam ku intai sebelah mate takut dia turun tilam pulak..

dia tergolek2, duduk tap tak beganjak dr tempat tido dia. Tengah antara mama cute and papa enchem dia.. aq nampak dia intai sana, intai sini.. gi korek2 papa dia. tak di layan.

pastu dia duduk tepi aq. dia cuit2 la pipi aq. pastu dia belai2 rambut aq.. wah terharu and teruja nye.. beberapa kali dia buat.. biasa nya dia kalo dapat pegang rambut I terus di tarik2nya.. tapi malam tdi dia belai2 je.. terus aq tertido, entah bila aq tido, bila sedar pagi dia dah tido jugark..

ermmm so cute anak mama nih.. love you.
T EE dah pandai, mama cerita eh..

Monday, April 2, 2012

Kereta Kecik EE

sabtu : 31st March 2012

jalan ngan mak cari tuala.. masukla dalam kedai.. tup tup nampak EE atas kete kecik dgn kaki dia menolak2 kereta tu..

pandai nya dia.. make nya si opah besungguh2 soh beli.. murah je RM60 tp mahal pada aku. cina tu kasi kurang 5 hengget je.. tak payah! aq snap gambar hantar kat papa nya..
papa nye leh reply: so nak ape kan~ agak kurang sopan kan.

so gi riki kedai len dengan harapan dapat la harga sengget. dapat plak kan lagi mahal ader.
so balik je la lepas beli tuala..

ptg nya si papa balik.. terpacul depan pintu and kate  "Jomla" ~
ape hal lak mamat nih. terpingaq aq. penderaan mental betul la dia..

rupa nya nak bawak beli kete kecik EE. takut abish kena beli malam nih jugark..
adoi, pening aq. mendpat la EE.. 17th Apr 2012 ni bestday.. tak yah beli2 aper2. asyik dia je mendapat. mama?? habuk pun cket je dapat.. kALO LEN MMG TAK DER LAAA.. huhuh

Pagi2 bangun terus ngadap kete kecik dia. muke pun tak cuci.. busuk!

zoo tutup cam - hampeh

Selamat pagi..
pagi yg sangat sejuukkk aka ujan sgt lebat pada subuhnya sampai EE tak mau bangun. Beliau bangun kul 8.10am hari ini tak seperti biasa beliau jam loceng subuh saya..
maby semalam penat sgt gi melawat untie anne ngan ayah moq dia kat kulai pai 11pm..

semlam ahad: 1apr2011
pergi zoo johor nampak ramai org tgh intai2 binatang dr pagar luar.. kete banyak park tepi2. dalam hati hawatnya enter fee RM2  tak mampu nak byo kah smpai kna skodeng dari luar.. jeng jeng jeng.. cam jebon

kitorang terus parking.. bila turun da beberapa org pegang anak lepaking tepi kete diorang.. bila dia tanya.. ZOO TUTUP dah 2 minggu beturut2.. HAAAAAHHHHH???

BETUL KE AKU DGR.. binatang tu bercoti sakan nampaknya.. ke renovation.. tak nampak lak keje2 renovate tu.. betul kelako la.. nek bengan aku ngan elly kan.. dah lew panas, pakcik jual aiskem kat situ pun takder.. lagi panasssssss :) jadah ape dia nak bukan eh kalo zoo tutup.


lepaking kejap.. lepas persaan tgk pagar zoo pun hokayyyyy

head to MIL house.. boraking kejap EE ngan nyanyau sama besau???

sabo jela.. ujung lepaking umah mama akak MIL and then visit abg ipar  yg gemok montel. terubat cket panas dlm.. kepanasan hati.

untie anne buat spagetti, ayah moq buat burger..rsa mcm makan kat subway ( mampoussssssss) tp  tebaik la dr dapur dia..

tak sempat nak bersnap2..

Friday, March 30, 2012

Cantek tak gg Saya

11 months my cute EE

wahhhhh Ee sudah 11 bulan hooooo..
masa 10 months, tak sempat nk update blog nih..
katenye beliau demam sampai admitted spital

11 bulan
berat: kurang lebih 10kg
sihat: sgt sihat





Vroommm bersama papa saya

video
Ha bila dia masuk 10 bulan, papa nye beli motor ni. mama dia yg propose. sebab leh naik sama2 hehheeh.. 

18/3/2012 - vroom2 dgn mama n papa..