Tuesday, March 22, 2011

Emosi je!

its been a while i havent log in blog ni. Kemalasan yg terlampau. balik keje dah penat sgt. tunggu hubby balik p makan. balik mandi, mate trus kuyu.. sempat tgk je laptop kat sebelah.. nak tekan button on pun tak larat. haissssssssshhh ~

lately emosi tak baper nak stabil. kejap2 nak marah. kejap happy sgt. kejap de selera. kejap takder selera.. sabo jelah papa ziqry melayan mam ziqry nih..  Hubby pulak dtg pangai dia nak makan yg bebukan. nak amik melantak kat jusco hari2. kate sana mcm2 ada.. duit pun laju2 kuarrrrrrrrr la.. sekali sekala voley la.. sementara membuyung ni..

EMOSI MAAH:
ader satu kes wat aku se nak beranak cepat kat muke dia. Bukan nama sebenar. nampak sopan, bertudung dan enesen.. tp sebok nak msg laki aku tanya de masalah la, cita la kat dia kot2 ader hikmah la.. WTF! ^$$&^$ you gurl! tp sebab dia ni jenis lurus bentul, bau abis SPM kate.. aku lepak gi. sat gi malam call laki aku nak tapau lauk.. shitGURL! terbakar jantung aku (kate sendiri tak masak kan) hahahahah.. ngamok ar jawap nye. Nasib pulak si Elly ni tau nak lembutkan ati. Anyway aku tak tercabar langsung ngan minah tu (budak kecik, anesen je rupenya), tp patern dia cm tak respeck aku si cantek ni.. tu yg wat aku hangin.. elak kepala dia aku tekup guna washing machine jer. hahahaaa.... fikir2 aku se kelako. Si hubby leh ketawakan aku kan.. kna Basuh ar dia pas tu. Mcm tak kenal isteri mu yg comel dan manje ini.... cm budak2 plak aku wahahaah.. pembawakan.. sori eh Ziqry mama ter emosi terbih sudah pulak ~

aku
Buat Si Hubby: cemburu itu tanda nya sayang

4 comments:

  1. alololo..same la kak...
    org skunk emosi manjang xstabil..sedey jerkkkk.... tapi malas nak pk??/

    eh chopp ! betina mane yg nak ngendet2 ngan si elly?? shilake eh?? xtaw org da kaweeennn.... g santaw dier sane kak !! aku lak yg emo... sigh~

    ReplyDelete
  2. hehehe.. budak kecik bau 18thn.. blagak suci ngan ayat enesen dia.. bengang org.. ape ingat elly kurang kasih syg kew ahakssssssss.. sibuk msg laki ako kalo ader mslh cite la mungkin ader hikmat.. fuck dia! semalam call nak soh amik lauk kat umah dia.. elly dgn skema, tanya aku nak lauk tak.. bagero jugark elly nih.. tak pasan ke minah tu mcm nak masuk jarumm.. nasib org baik.. kalo tak org nak sembur je

    ReplyDelete
  3. shilakeeeeee !!! die taw x si elly da kaweennn ?? len kali kene cop kat dahi laki nie tyulis "married "... bongok nyer betina... ko lalu ke nk mkn betina tuh masak?? watdefakkk !! (seb bek mia tdo.. xde la die bc ape ibu die tulis)

    ReplyDelete