Saturday, August 13, 2011

saye dah dewasa...

Today is 13th aug, bermakna aku lahir hari tp bukan sekarang la.. skang bau lebih kul 2am. Aku lahir tghari nanti at 11.57am..

Sebab bulan pose tak sempat sambu2 bagai. No kiss no cake.. opsss... takkan nk cita kang mengucap panjang kan.. trus tk folow trus click folo.. yg takde blogcreat blog.. ( nak jugark katenya)

Adoi tgb rancak mengarang ziqry pacak merengek.. ngigau sayang ehhh (sblh tgn peluk ziqry, sblh lg menaip- hk jugark kekdahnyee. Hawau mawau eh mama ziqry ni..

Eh sambung blk. Tak kisah la terkial2 taip sblh tgn. Erm td elly bawak kuar bli adiah. Cukup selai jeans levis rm199 yg mampu dia bli.ikutkan aku, aku nak yg rm350 or rantai emas rm3500 wahahahah.. mau kempis perut boroi dia wahhahah. Menjelang na raya kna la bertimbangrasa. Baikkan saya. Isteri solehah heheh.Kalo aq aritu'
, aku bli kan dia tshirt superman je beday dia.. nasibla dpt bini kedekkk... ziqry masih di pangku ni. Adoi lenguh. So end cini dulu...







No comments:

Post a Comment