Thursday, April 7, 2011

Maafkan mama BOBOY

Hari ni mmg takder mood + sedey yg teramat sangat. Air mata masih nak meleleh lagi kalo ingat kan boboy.. semalam dah melalak pai hubby nek penat mujuk.. "sian ziqry ma, sudahlla tu nangis"

semalam bau happy2 kenalkan Boboy pada kawan2 semua kat FB tp hari ni Boboy dah takder! Sial betul! salah aku semalam g kerja tinggal kan Boboy kat luar.. nak ikutkan patut takder aper2 tp tak tau pulak perkara ni jadi..

semalam pas balik cuti, Boboy sihat2 je dgn perut buncit dia.. lari sana sini. bagi makan bubur. tu la org kate, benda nak jadi kita bukan tau..

semalam balik kerja, aku jerit nama Boboy.. senyap je. cuma nampak Lysy kat car porch. dalam hati mana boboy ni.. tgk2 BOBOY dah tergolek tepi citra. BOBOy kena gigit ngan kucing len.. Ya ALLAh. rasa nak pitam aku.. Maafkan mama.. ma tak tau jd mcm nih.. sedey sgt.. se nak nagis lg.. mmg takder rezeki nak jg dia pai besar. MMg aku sumpah kucing yg gigit BOBOY tu .. biar dia mampous kena langgar lori.. Sial betul! bangsat! seriously aku emo sgt..

Semoga Boboy ingat kan aku dah aku takkan luper dia... Mama syg Boboy~~

No comments:

Post a Comment